PROGRAMUL RABLA 2012
Cumparam auto programul rabla. Ajutam in procesarea actelor si a obtineri voucherelor, colaboram cu toate centre de colectare si achizitie inscrise in Programul Rabla 2012.
Program rabla 2012 acte necesare
Acte necesare pentru a intra in Programul Rabla si care trebuie prezentate odata cu autovehiculul ce urmeaza a fi casat:
- actul care ii atesta identitatea, precum si domiciliul sau resedinta in Romania, eliberat de catre autoritatile romane, in termen de valabilitate, in original si copie;
- certificatul de inmatriculare a autovehiculului uzat, in original si in copie legalizata;
- cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, in original si in copie legalizata;
- actul doveditor eliberat de catre serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor competent teritorial, in original, pentru cazul in care din certificatul de inmatriculare si - cartea de identitate a autovehiculului uzat, daca aceasta exista, nu rezulta anul fabricatiei, anul primei inmatriculari in Romania si/sau categoria autovehiculului uzat;
- certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta proprietarul si este inregistrat fiscal autovehiculul uzat, in original.
Toate aceste acte vor fi procesate cu ajutorul nostru intr-un timp cat mai scurt! cu noi nu mai pierdeti timpul asteptand la cozi infernale! Rapid si sigur profesionalism 100%
Pentru mai multe detalii, ne puteti gasi NON STOP la numarul de telefon 0740 256 399.
NU EZITATI SA NE CONTACTI |